Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Multicultural Society: a Phenomenon on not only the 21 st century and the Importance of Historic Awareness

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA12014F5" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A12014F5 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Multicultural Society: a Phenomenon on not only the 21 st century and the Importance of Historic Awareness

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The term ?historic memory?(in sociology also collective memory, social memory) is used especially in social sciences where individual memory is regarded as a phenomenon the character of which is essentially influenced by social environment (family, religious group, nation). Historic sciences try to reflect historical events as truly as they can because collective memory represents a historical source that puts the finishing touches to the complete picture of a studied society.

  • Název v anglickém jazyce

    Multicultural Society: a Phenomenon on not only the 21 st century and the Importance of Historic Awareness

  • Popis výsledku anglicky

    The term ?historic memory?(in sociology also collective memory, social memory) is used especially in social sciences where individual memory is regarded as a phenomenon the character of which is essentially influenced by social environment (family, religious group, nation). Historic sciences try to reflect historical events as truly as they can because collective memory represents a historical source that puts the finishing touches to the complete picture of a studied society.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Education to citizenship: Citizen from the social science perspective

  • ISBN

    978-80-7464-105-3

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    99-112

  • Počet stran knihy

    182

  • Název nakladatele

    Univerzity of Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS kapitoly