Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aplikace metody strukturovaného učení u dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA1501CR4" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A1501CR4 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aplikace metody strukturovaného učení u dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku je prezentována metoda strukturovaného učení a její aplikace u dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole. Funkčnost této metody byla dlouhodobě ověřována u dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole a v základní škole speciální. Jednotlivé principy a postupy strukturovaného učení jsou doplněny o kazuistickou studii sledovaného žáka. V příspěvku jsou prezentovány srovnávací grafy edukačně hodnotícího profilu.

  • Název v anglickém jazyce

    APPLICATION OF STRUCTURED LEARNING METHOD TO CHILDREN WITH AUTISM SPECTRUM DISORDER AT KINDERGARTEN

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents a structured learning method and its application for children with Autism Spectrum Disorder in kindergarten. The functionality of this method was verified on a long-term basis by treating children with Autism Spectrum Disorder at kindergarten and specialized elementary school. The particular principles and procedures are amended with causal study of examined student. The article also presents the comparative graphs of an educational evaluation profile.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    in. Franiok, P., Kovařová, R. et al. Současné trendy ve speciální pedagogice

  • ISBN

    978-80-7464-023-0

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    65-71

  • Počet stran knihy

    126

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS kapitoly