PROBLÉM ROZLIŠOVACÍ ÚROVNĚ INFORMACÍ ŽÁKŮ PRIMÁRNÍ ŠKOLY V KONTEXTU POUŽÍVÁNÍ NOVÝCH MÉDIÍ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA13014KW" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A13014KW - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
PROBLÉM ROZLIŠOVACÍ ÚROVNĚ INFORMACÍ ŽÁKŮ PRIMÁRNÍ ŠKOLY V KONTEXTU POUŽÍVÁNÍ NOVÝCH MÉDIÍ
Popis výsledku v původním jazyce
Tento článek je zaměřen na popis výzkumného záměru epistemiologické oblasti lidského poznávání, na zjištění funkčnosti a efektivity informačních struktur nových medií. Na celý proces transmise znalostí prostřednictvím informačních technologií se díváme jako na systém, v kontextu sociálního a kulturního prostředí. Zabýváme se diagnostikou individuální rozlišovací úrovně, která vede k výběru podstatných informací, a správnému řešení problému.
Název v anglickém jazyce
PROBLEM OF PRIMARY SCHOOL PUPIL'S DISTINGUISHING LEVEL OF INFORMATION IN THE CONTEXT OF NEW MEDIA
Popis výsledku anglicky
The paper deals with description of research intention of epistemiologic area of human knowledge, with finding functionality and effectiveness of information structures of new media. We consider the whole process of transmission of knowledge through information technology to be a system - in the context of social and culture environment. We deal with diagnostics of individual distinguish level that leads to choice of essential information and the right solution of the problem.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/EE2.3.09.0024" target="_blank" >EE2.3.09.0024: Systém využití počítačem podporovaných experimentů k posilování výzkumných kompetencí žáků základních a středních škol</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MODERNIZACE VYSOKOŠKOLSKÉ VÝUKY TECHNICKÝCH PŘEDMĚTŮ výsledky výzkumu a vývoje v technických oborech, inovace technických studijních programů, trendy v didaktice odborných předmětů, efektivní práce s informacemi, srovnávací studie
ISBN
978-80-7435-175-4
ISSN
1214-0554
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
120
Strana od-do
106-19
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
29. 4. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—