Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

PROBLÉM ROZLIŠOVACÍ ÚROVNĚ INFORMACÍ ŽÁKŮ PRIMÁRNÍ ŠKOLY V KONTEXTU POUŽÍVÁNÍ NOVÝCH MÉDIÍ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA13014KW" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A13014KW - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    PROBLÉM ROZLIŠOVACÍ ÚROVNĚ INFORMACÍ ŽÁKŮ PRIMÁRNÍ ŠKOLY V KONTEXTU POUŽÍVÁNÍ NOVÝCH MÉDIÍ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek je zaměřen na popis výzkumného záměru epistemiologické oblasti lidského poznávání, na zjištění funkčnosti a efektivity informačních struktur nových medií. Na celý proces transmise znalostí prostřednictvím informačních technologií se díváme jako na systém, v kontextu sociálního a kulturního prostředí. Zabýváme se diagnostikou individuální rozlišovací úrovně, která vede k výběru podstatných informací, a správnému řešení problému.

  • Název v anglickém jazyce

    PROBLEM OF PRIMARY SCHOOL PUPIL'S DISTINGUISHING LEVEL OF INFORMATION IN THE CONTEXT OF NEW MEDIA

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with description of research intention of epistemiologic area of human knowledge, with finding functionality and effectiveness of information structures of new media. We consider the whole process of transmission of knowledge through information technology to be a system - in the context of social and culture environment. We deal with diagnostics of individual distinguish level that leads to choice of essential information and the right solution of the problem.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.09.0024" target="_blank" >EE2.3.09.0024: Systém využití počítačem podporovaných experimentů k posilování výzkumných kompetencí žáků základních a středních škol</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MODERNIZACE VYSOKOŠKOLSKÉ VÝUKY TECHNICKÝCH PŘEDMĚTŮ výsledky výzkumu a vývoje v technických oborech, inovace technických studijních programů, trendy v didaktice odborných předmětů, efektivní práce s informacemi, srovnávací studie

  • ISBN

    978-80-7435-175-4

  • ISSN

    1214-0554

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    120

  • Strana od-do

    106-19

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    29. 4. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku