Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analyzování jako součást diagnostické činnosti učitele MŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA130153S" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A130153S - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analyzování jako součást diagnostické činnosti učitele MŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Posouzení rozvíjených znalostí, způsobilostí, zkušeností, zájmů, postojů dítěte, dětských výtvorů vede k odpovědi, zda, jak a nakolik se dítě rozvíjí. Posuzovat dětmi dosažené výsledky lze po jejich zjištění, rozpoznání, popisu a důkladné a odpovědné analýze. Profesními činnostmi analýzy v učitelství pro MŠ mj. jsou: (1) analýza a vyhodnocování výtvarných, grafických a jiných produktů dětí, (2) analýza a hodnocení výsledků dětí dosažených v kognitivní, emočně-sociální a psychomotorické oblasti v přímé pedagogické činnosti s dětmi a v profesionální péči o dítě.

  • Název v anglickém jazyce

    Analyzing as part of the diagnostic activities teacher in kindergarten

  • Popis výsledku anglicky

    Assessment developed knowledge, competence, experience, interests, attitudes child, childhood creations leads to the answer whether, how and to what extent the child develops. Assess children the results possible after their discovery, identification, description and a thorough and responsible analysis Professional activities analysis teachers in kindergarten among others are: (1) the analysis and evaluation of visual, graphic and other children's products, (2) analysis and evaluation of the results achieved in the children's cognitive, emotional and psycho-social areas in direct educational activities with children and professional child care.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Kvalita ve vzdělávání XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu

  • ISBN

    978-80-7290-581-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    116-116

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Pedagogická fakulta UP Praha

  • Datum konání akce

    10. 9. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku