Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Use of Concept Maps in eLearning Course

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA130176L" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A130176L - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Use of Concept Maps in eLearning Course

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper describes the analysis, design, development, implementation and evaluation of an eLearning course of internet marketing. The concept maps were used in the course for easier understanding of extensive and complex issues of internet marketing. Their use allowed not only a representation of different areas and features of internet marketing but especially the links between them. The Kirkpatrick's four levels model was used to evaluate the course. Course participants expressed a very positive opinion especially in terms of the use of the concept maps. The conducted survey proved, that the concept maps were a great help in understanding the complex structure of internet marketing.

  • Název v anglickém jazyce

    Use of Concept Maps in eLearning Course

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes the analysis, design, development, implementation and evaluation of an eLearning course of internet marketing. The concept maps were used in the course for easier understanding of extensive and complex issues of internet marketing. Their use allowed not only a representation of different areas and features of internet marketing but especially the links between them. The Kirkpatrick's four levels model was used to evaluate the course. Course participants expressed a very positive opinion especially in terms of the use of the concept maps. The conducted survey proved, that the concept maps were a great help in understanding the complex structure of internet marketing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 2012 ICTE Annual Conference

  • ISBN

    978-80-7368-979-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    95-102

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Rožnov pod Radhoštěm

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku