Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití interaktivní tabule v chemii pro žáky s lehkým mentálním znevýhodněním

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA14018MC" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A14018MC - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití interaktivní tabule v chemii pro žáky s lehkým mentálním znevýhodněním

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na využití interaktivní tabule u žáků s lehkým mentálním znevýhodněním v chemii na základní škole. Pro žáky jsou postupně vytvářena interaktivní cvičení, která umožňují posilování názornosti a klíčových kompetencí dle rámcových vzdělávacích programů pro výše uvedené žáky. Součástí příspěvku je také zhodnocení dotazníkového šetření k problematice žáků s lehkým mentálním znevýhodněním, výuce chemie a využití interaktivní tabule při výuce těchto žáků.

  • Název v anglickém jazyce

    Utilization interactive whiteboards in chemistry for pupils with mild mental handicap

  • Popis výsledku anglicky

    Th e paper is focused on the use of interactive whiteboards for pupils with mild mental handicaps in chemistry in elementary school. For pupils are gradually created interactive exercises that allow clarity and strengthening core competencies as generaleducation programs for the above pupils. Th e paper is a description of the survey on the issue of pupils with mild mental handicaps, teaching chemistry and the use of interactive whiteboards in the teaching of these pupils.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICT ve vzdělávání

  • ISBN

    978-80-244-3362-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    230-238

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc, Univerzita Palackého v Olomouci

  • Datum konání akce

    8. 11. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku