Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inovace výuky chemie na základní škole pro žáky s lehkým mentálním znevýhodněním v kontextu nových informačních a komunikačních technologií (praktické ukázky)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA14018NY" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A14018NY - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inovace výuky chemie na základní škole pro žáky s lehkým mentálním znevýhodněním v kontextu nových informačních a komunikačních technologií (praktické ukázky)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Žáky s lehkým mentálním znevýhodněním je problematické motivovat k teoretickým poznatkům. V chemii často vycházíme z teoretických poznatků a jevů, které nejsou okem postřehnutelné. Možnosti posílení názornosti poskytuje využití informačních a komunikačních technologií. V příspěvku jsou uvedeny možnosti využití interaktivní tabule při vzdělávání žáků s lehkým mentálním znevýhodněním.

  • Název v anglickém jazyce

    Innovation in the chemistry for pupils with mild mental disadvantaged at secondary school in the context of new ICT (practical examples)

  • Popis výsledku anglicky

    Pupils with mild mental handicaps is difficult to motivate theoretical knowledge. In chemistry we often start from theoretical knowledge and phenomena that are not eye visible. Clarity provides opportunities to strengthen the use of information and communication technologies. The paper presents the possibilities of using interactive whiteboards in the education of pupils with mild mental handicaps.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Speciální pedagogika nejen v inkluzivním vzdělávání (sborník příspěvků)

  • ISBN

    978-80-7464-232-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    227-234

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita v Ostravě, PdF

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava, Ostravská univerzita v Ostravě, PdF

  • Datum konání akce

    13. 2. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku