Inovace výuky chemie na základní škole pro žáky s lehkým mentálním znevýhodněním v kontextu nových informačních a komunikačních technologií (praktické ukázky)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA14018NY" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A14018NY - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inovace výuky chemie na základní škole pro žáky s lehkým mentálním znevýhodněním v kontextu nových informačních a komunikačních technologií (praktické ukázky)
Popis výsledku v původním jazyce
Žáky s lehkým mentálním znevýhodněním je problematické motivovat k teoretickým poznatkům. V chemii často vycházíme z teoretických poznatků a jevů, které nejsou okem postřehnutelné. Možnosti posílení názornosti poskytuje využití informačních a komunikačních technologií. V příspěvku jsou uvedeny možnosti využití interaktivní tabule při vzdělávání žáků s lehkým mentálním znevýhodněním.
Název v anglickém jazyce
Innovation in the chemistry for pupils with mild mental disadvantaged at secondary school in the context of new ICT (practical examples)
Popis výsledku anglicky
Pupils with mild mental handicaps is difficult to motivate theoretical knowledge. In chemistry we often start from theoretical knowledge and phenomena that are not eye visible. Clarity provides opportunities to strengthen the use of information and communication technologies. The paper presents the possibilities of using interactive whiteboards in the education of pupils with mild mental handicaps.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Speciální pedagogika nejen v inkluzivním vzdělávání (sborník příspěvků)
ISBN
978-80-7464-232-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
227-234
Název nakladatele
Ostravská univerzita v Ostravě, PdF
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava, Ostravská univerzita v Ostravě, PdF
Datum konání akce
13. 2. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—