Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komparace systémů národního hodnocení žáků a studentů v Polsku, na Slovensku a v Česku v kontextu mezinárodních přístupů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA14018UK" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A14018UK - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komparace systémů národního hodnocení žáků a studentů v Polsku, na Slovensku a v Česku v kontextu mezinárodních přístupů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Komparativní studie je zaměřená na porovnání hodnotících procedur vzdělávacích systémů uvedených sousedních států Evropské unie. Po uvedení obecného význam komparativních analýz a hlavních komponent národních systémů hodnocení jsou následně s využitím několika deskriptorů porovnány čtyři jejich vybrané komponenty, a to běžné školní hodnocení žáků, státní části maturitních zkoušek, národní srovnávací zkoušky a mezinárodní výzkumy výsledků vzdělávání. Výsledky studie mohou inspirovat pedagogické, vědeckéi decizní autority k dalším výzkumům v uvedené oblasti i k přijímání podložených rozhodnutí ve všech uvedených komponentách národních systémů hodnocení.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparison of national pupils and students assessment systems in Poland, Slovakia and the Czech Republic in context of international approaches

  • Popis výsledku anglicky

    The study is focused on comparison of education systems assessment procedures in Poland, Slovakia and the Czech Republic. After the introduction of general purpose of comparative analyses and main components of national systems of assessment there are compared, using couple of descriptors, four main selected components: common school assessment of pupils, state secondary school graduation exams, national comparison exams and international researches of education results. This study may inspire pedagogic, scientific and decision making authorities to further research in this area and may lead also to taking qualified decisions regarding all above mentioned components of national assessment systems.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Dziedzictwo kulturowo-historyczne regionu. Pedagogika miedzykulturowa i etnopedagogika w refleksji metodologicznej

  • ISBN

    978-83-7767-182-5

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    97-110

  • Počet stran knihy

    237

  • Název nakladatele

    Akademia Ignatianum w Krakowie

  • Místo vydání

    Kraków

  • Kód UT WoS kapitoly