Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pupils with Mental Handicap in Pedagogical Communication

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA14017YG" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A14017YG - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Pupils with Mental Handicap in Pedagogical Communication

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá kontextem speciálních vzdělávacích potřeb definovaných současně platnými legislativními a jinými metodickými či kurikulárními dokumenty s ohledem na sociálně vyloučené romské žáky a žáky s lehkým mentálním postižením. Definuje základní klíčové faktory ovlivňující proces edukace a kvalitu pedagogické komunikace. Prosto je věnován osobnosti pedagoga, jeho kompetencím a kvalitám. V jednotlivých kapitolách jsou prezentována dílčí empirická šetření, která jsou výsledkem výzkumným záměru realizovaných na Pedagogické fakultě Ostravské univerzity v Ostravě.

  • Název v anglickém jazyce

    Pupils with Mental Handicap in Pedagogical Communication

  • Popis výsledku anglicky

    Článek se zabývá kontextem speciálních vzdělávacích potřeb definovaných současně platnými legislativními a jinými metodickými či kurikulárními dokumenty s ohledem na sociálně vyloučené romské žáky a žáky s lehkým mentálním postižením. Definuje základní klíčové faktory ovlivňující proces edukace a kvalitu pedagogické komunikace. Prosto je věnován osobnosti pedagoga, jeho kompetencím a kvalitám. V jednotlivých kapitolách jsou prezentována dílčí empirická šetření, která jsou výsledkem výzkumným záměru realizovaných na Pedagogické fakultě Ostravské univerzity v Ostravě.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Ad Alta: Journal of interdisciplinary research

  • ISSN

    1804-7890

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    03

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    127-132

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus