Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Názory žáků s lehkým mentálním postižením na využívání počítačů a interaktivní tabule ve výuce chemie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA14018MD" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A14018MD - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Názory žáků s lehkým mentálním postižením na využívání počítačů a interaktivní tabule ve výuce chemie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na využití interaktivní tabule v chemii. Interaktivní tabule zde plní funkci prostředku umožňujícího fixaci vědomostí, což je u předmětu, který pracuje často s abstraktními pojmy problematické. Součástí příspěvku je také dotazníkovéšetření zaměřené na názory žáků vztahující se k využívání počítačů a interaktivní tabule v chemii.

  • Název v anglickém jazyce

    Opinions of pupils with mild mental handicap for using of computers and interactive whiteboards at chemistry education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on the use of interactive whiteboards in chemistry education. Interactive whiteboard serves as a means of enabling fixation of knowledge here. Chemistry is the subject which often works with abstract concepts problematic. The paper is aquestionnaire survey focused on the opinions of pupils relation to the utilization computers and interactive whiteboards in chemistry education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy ve vzdělávání 2013

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    20.6.2013

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    353-356

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus