Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Adaptive testing of student´s knowledge level

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA14018U0" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A14018U0 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Adaptive testing of student´s knowledge level

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Testovanie môžeme považovať za určitú formu opakovania toho, čo už vieme, čo sme sa naučili. Žiakovo učenie prebieha v tzv. režimoch učenia sa. Na začiatku sa žiak prvý krát oboznamuje s novým materiálom. Nasleduje druhý krok, druhé čítanie. Ak si myslí,že učivo ovláda, nasleduje fáza opakovania - fixácie. Prebieha formou testu a po každej jeho odpovedi nasleduje okamžitá spätná väzba. V prípade, že je jeho odpoveď nesprávna, je mu poskytnutý odkaz na študijnú oporu. Poslednou fázou je autotestovanie.A práve v posledných dvoch režimoch môžeme využiť adaptívne elektronické testovanie. Adaptívne testovanie ponúka možnosť individuálne postupovať a prechádzať jednotlivými otázkami v teste, berie v úvahu vedomosti konkrétneho testovaného žiaka a odbúravatak faktor stresu a neúspechu.

  • Název v anglickém jazyce

    Adaptive testing of student´s knowledge level

  • Popis výsledku anglicky

    Testovanie môžeme považovať za určitú formu opakovania toho, čo už vieme, čo sme sa naučili. Žiakovo učenie prebieha v tzv. režimoch učenia sa. Na začiatku sa žiak prvý krát oboznamuje s novým materiálom. Nasleduje druhý krok, druhé čítanie. Ak si myslí,že učivo ovláda, nasleduje fáza opakovania - fixácie. Prebieha formou testu a po každej jeho odpovedi nasleduje okamžitá spätná väzba. V prípade, že je jeho odpoveď nesprávna, je mu poskytnutý odkaz na študijnú oporu. Poslednou fázou je autotestovanie.A práve v posledných dvoch režimoch môžeme využiť adaptívne elektronické testovanie. Adaptívne testovanie ponúka možnosť individuálne postupovať a prechádzať jednotlivými otázkami v teste, berie v úvahu vedomosti konkrétneho testovaného žiaka a odbúravatak faktor stresu a neúspechu.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Adaptive testing of student´s knowledge level

  • ISBN

    9788897772026

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    1-8

  • Název nakladatele

    GUIDE association

  • Místo vydání

    Atheny

  • Místo konání akce

    Athens

  • Datum konání akce

    3. 10. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku