Kontext současné speciální pedagogiky a edukace žáků s těžším mentálním postižením
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA140191J" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A140191J - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kontext současné speciální pedagogiky a edukace žáků s těžším mentálním postižením
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá vysokou mírou speciálních vzdělávacích potřeb žáků se středně těžkým mentálním postižením ve výuce podle Rámcového vzdělávacího programu pro základní školu speciální.
Název v anglickém jazyce
Context of Contemporary Special Education and Education of Pupils with Moderate Mental Disorder
Popis výsledku anglicky
The article is aimed on higher special educational needs of pupils with moderate mental disorder at education according frame educational programme of elementary special school.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Osoby so zdravotným znevýhodnením v kontexte súčasnej špeciálnej pedagogiky a súvztažných vied
ISBN
978-80-89238-87-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
849
Strana od-do
414-421
Název nakladatele
Univerzita Komenského Bratislava, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava, Slovensko
Datum konání akce
20. 11. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—