Analyticko-syntetické modelování ve vzdělávání přírodovědně nadaných žáků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA14019ZI" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A14019ZI - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analyticko-syntetické modelování ve vzdělávání přírodovědně nadaných žáků
Popis výsledku v původním jazyce
Není novinkou, že nadaní žáci patří často mezi tzv. problémové žáky, protože mnozí učitelé stále nejsou schopni zvolit pro jejich vzdělávání adekvátní pedagogické přístupy a vzdělávací strategie. Pro vzdělávání nadaných je třeba vytvořit přehledný edukační systém.
Název v anglickém jazyce
The analytical-synthetic modelling in education of students gifted in science.
Popis výsledku anglicky
It is not news that gifted students are often classified as so-called problem students. Many teachers are still not able to choose adequate pedagogical approaches and educational strategies for gifted students. Is necessary to create a clear educationalsystem for gifted students.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
In Jana Škrabánková, Josef Trna a kol. Nadaní žáci a jejich učitelé v českých školách: zaměřeno na přírodovědu a matematiku.
ISBN
978-80-7315-244-4
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
31-38
Počet stran knihy
137
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—