Trendy a současnost diagnostikování nadání v Česku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA1401AI7" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A1401AI7 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Trendy a současnost diagnostikování nadání v Česku
Popis výsledku v původním jazyce
Studie se zabývá mapováním vývojových trendů diagnostiky nadání a práce s nadanými v České republice. Důraz je kladen na současné diagnostické přístupy, podpořené platnou legislativou. Studie je doplněna přílohou s přehledem diagnostických nástrojů, které doporučují pedagogicko-psychologické poradny pro komplexní diagnostiku nadání.
Název v anglickém jazyce
Tendency and Present of diagnosing talent in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The study focuses on mapping trends of diagnosis talent and work with gifted in the Czech Republic. Accent is placed on current diagnostic approaches, supported by valid legislation. The study is accompanied by an annex with a list of diagnostic tools, which are recommended of pedagogical-psychological counseling centers for comprehensive diagnosis talent.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Pedagogická diagnostika v teórii a aplikáciách
ISBN
978-80-557-0606-1
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
188-204
Počet stran knihy
254
Název nakladatele
Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela - Belianum
Místo vydání
Banská Bystrica
Kód UT WoS kapitoly
—