Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzva pro vzdělávání: Nadaný student

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25840886%3A_____%2F19%3AN0000024" target="_blank" >RIV/25840886:_____/19:N0000024 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzva pro vzdělávání: Nadaný student

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaná práce se zabývá problematikou kvalitního vzdělávání talentovaných studentů, na jejichž základě je dobrý profesor schopný rozpoznat a pracovat s daným talentem. Účelem příspěvku je představit pedagogické dovednosti nezbytné pro vzdělávání talentovaných studentů, tj. Kromě identifikace a diagnostiky talentu také specifické metody vzdělávání talentovaných studentů a na konkrétním příkladu ilustrovat jednu takovou metodu, vzdělávání zaměřené na výzkum. Studie ukázala, že vzdělávání orientované na výzkum přispívá k efektivitě vzdělávání a motivaci talentovaného studenta a že příjemným způsobem rozvíjí schopnost studenta provádět nezávislý výzkum, řešit problémy, hledat různé strategie, vyvodit závěry a bránit je. Zjištění studie jednoznačně hovoří na podporu zvýšení používání této metody, ale také poukazuje na to, že není dostatečně využívána.

  • Název v anglickém jazyce

    The Challenge for Education: A Gifted Student

  • Popis výsledku anglicky

    The submitted paper deals with the issue of high-quality education of talented students, the basis of which is a good professor capable of recognizing and working with the given talent. The purpose of the paper is to introduce the pedagogical skills necessary for the education of talented students, i.e. besides the identification and diagnosis of the talent also the specific methods of education of talented students, and to illustrate on a specific example one such method, the research-oriented education. The study has shown that the research-oriented education contributes to the efficacy of the education and the incentive of the talented student, and that it develops in an enjoyable way the ability of the student to perform independent research, solve problems, finding various strategies, drawing conclusions and defending them. The finding of the study unequivocally speaks in support of increasing the use of this method but also points out that it is not used sufficiently.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the International Scientific Conference ECONOMIC AND SOCIAL POLICY: Economic and Social Challenges for European Economy

  • ISBN

    978-80-87291-25-2

  • ISSN

    2571-1776

  • e-ISSN

    2694-796X

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    211-220

  • Název nakladatele

    Vysoká škola PRIGO, z.ú.

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Čeladná

  • Datum konání akce

    1. 1. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku