Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

TWO DIFFERENT METACOGNITIVE APPROACHES TO SOLVING OF ONE PROBLEM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA1501BK5" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A1501BK5 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    TWO DIFFERENT METACOGNITIVE APPROACHES TO SOLVING OF ONE PROBLEM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In cooperation of the Department of Mathematics with the Didactic of the Pedagogical Faculty of the University of Ostrava and the Department of Mathematics and Mathematical Education of the Faculty of Education of the Charles University in Prague, therewas conducted a research on the ability of organisation of the objects in children aged 6-7 years.

  • Název v anglickém jazyce

    TWO DIFFERENT METACOGNITIVE APPROACHES TO SOLVING OF ONE PROBLEM

  • Popis výsledku anglicky

    In cooperation of the Department of Mathematics with the Didactic of the Pedagogical Faculty of the University of Ostrava and the Department of Mathematics and Mathematical Education of the Faculty of Education of the Charles University in Prague, therewas conducted a research on the ability of organisation of the objects in children aged 6-7 years.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International Symposium Elementary Mathematics Teaching

  • ISBN

    978-80-7290-637-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    360-361

  • Název nakladatele

    Charles University, Faculty of Education, Prague

  • Místo vydání

    Prague

  • Místo konání akce

    Prague

  • Datum konání akce

    18. 8. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000329448800053