What do teachers think about social exclusion of their pupils?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1401AXW" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1401AXW - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
What do teachers think about social exclusion of their pupils?
Popis výsledku v původním jazyce
This paper deals with parcial research study discussing about the opinions and attitudes of teachers of Roma pupils in primary schools and his/her competences. It presents some educational context of social exclusion of Roma pupils in the Czech Republic.The questions of social disadvantage and of educational of requirements are also mentioned.
Název v anglickém jazyce
What do teachers think about social exclusion of their pupils?
Popis výsledku anglicky
This paper deals with parcial research study discussing about the opinions and attitudes of teachers of Roma pupils in primary schools and his/her competences. It presents some educational context of social exclusion of Roma pupils in the Czech Republic.The questions of social disadvantage and of educational of requirements are also mentioned.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí. Sapere Aude 2014. Pedagogika, psychologie a dnešní společnost
ISBN
978-80-87952-03-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
51-59
Název nakladatele
MAGNANIMITAS
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
24. 3. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—