Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodologické dikce výzkumu o vzdělávání romských žáků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1401AXY" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1401AXY - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodologické dikce výzkumu o vzdělávání romských žáků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Prezentovaný text si klade za cíl zdůraznit potřebnou metodologickou erudici ve zkoumání pedagogických a speciálněpedagogických otázek týkajících se vzdělávání (sociálně vyloučených) romských žáků v podmínkách České a Slovenské republiky. Poukazuje na nutnou interdisciplinární provázanost výzkumníků, žádoucí teoretické poznatky z daných oborů a praktickou výzkumnou zkušenost. Poukazuje na některé klíčové atributy procesu vzdělávání, jež se stávají součástí různých výzkumných projektů.

  • Název v anglickém jazyce

    RESEARCH METHODOLOGICAL PROCEDURES ON THE EDUCATION OF ROMA PUPILS

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the text is to highlight the main important methodological competence in doing educational researches, especially in the context of (socially excluded) Roma pupils in the Czech and Slovak Republic. The text refers to the necessity of interdisciplinarity. It calls for a deep theoretical knowledge of relevant disciplines and practical research experience.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí. Sapere Aude 2014. Pedagogika, psychologie a dnešní společnost

  • ISBN

    978-80-87952-03-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    105-113

  • Název nakladatele

    MAGNANIMITAS

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    24. 3. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku