Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mentální schéma organizace prvků u žáků raného školního věku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501B4E" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501B4E - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mentální schéma organizace prvků u žáků raného školního věku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá studiem organizačních principů používajících žáky v raném školním věku v rámci jednoho experimentu. V rámci experimentu jsou zjišťovány schopnosti organizace rozložení sady karet žákem tak, aby bylo pro něj co nejjednodušší zapamatovat si toto rozložení. V rámci tohoto pokusu jsme sledovali nejenom efektivitu a principy organizace karet, ale také originalitu rozložení. V tomto článku jsme provedli srovnání těchto schopností u dvou žáků první třídy.

  • Název v anglickém jazyce

    Mental Organization Scheme of Elements in the Lower Primary Years

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper we interested in the organizational principles of using by 6-8 old pupils in the experiment. In the experiment we are identified the ability of the organization of the set of cards by pupil so that he simply remebered this distribution of cards. In this experiment we observed not only the efficiency and principles of distribution of cards, but also we observed the originality of the ditribution of cards. In this paper we compared the abilities of the two pupils in a first class of a primary school.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Matematika 6

  • ISBN

    978-80-244-4062-0

  • ISSN

    0862-9765

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    130-134

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    23. 4. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku