Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza vzdělávací oblasti Jazyk a jazyková komunikace v kurikulárních dokumentech, upravujících vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501B9Q" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501B9Q - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza vzdělávací oblasti Jazyk a jazyková komunikace v kurikulárních dokumentech, upravujících vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Obsahem příspěvku je vymezení základní terminologie a seznámení s výsledky výzkumu zaměřeného na zjištění úrovně diferenciace dílčích způsobilostí žáků ve vybraných oblastech komunikační kompetence, a to ve srovnání s očekávanými výstupy pro předškolní vzdělávání. Na základě analýzy výsledků výzkumného šetření obsahuje text konkrétní návrhy a opatření v rámci speciálně pedagogické podpory pro žáky s lehkým mentálním postižením v primárním vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    The analysis of the educational sphere of language and communication in the curriculum documents regulating the education of students with mild mental disability

  • Popis výsledku anglicky

    The subject of the lecture is to define basic terminology and to introduce the results of the research oriented on determination the level of differentiation of partial abilities of pupils in chosen spheres of communicative competence. This was done in comparison with expected outcomes for pre-school education. On the basis of the analysis of the results the article contains specific suggestions and measures in special-pedagogical support for pupils with mild mental disability in primary education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální otázky pedagogiky, psychologie a výchovného poradenství IX

  • ISBN

    978-80-7464-540-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    67-76

  • Název nakladatele

    PdF ostravské univerzity v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    3. 10. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku