Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

EVALUATING STUDENT'S KNOWLEDGE THROUGH THE USE ADAPTIVE TESTING

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501BOT" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501BOT - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    EVALUATING STUDENT'S KNOWLEDGE THROUGH THE USE ADAPTIVE TESTING

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Nowadays, an incorporation of information and communication technologies into the education process is not rare. The idea is on the rise that the sooner children become acquainted with these technologies and learn to work with them, the more successful they will be in their lives. Information and communication technologies can be used in different phases of the education process: from the presentation of the new subject matter and practicing the newly acquainted knowledge, to the verification and evaluation of student?s knowledge. And it is the last two of the mentioned phases where electronic adaptive testing can be used.

  • Název v anglickém jazyce

    EVALUATING STUDENT'S KNOWLEDGE THROUGH THE USE ADAPTIVE TESTING

  • Popis výsledku anglicky

    Nowadays, an incorporation of information and communication technologies into the education process is not rare. The idea is on the rise that the sooner children become acquainted with these technologies and learn to work with them, the more successful they will be in their lives. Information and communication technologies can be used in different phases of the education process: from the presentation of the new subject matter and practicing the newly acquainted knowledge, to the verification and evaluation of student?s knowledge. And it is the last two of the mentioned phases where electronic adaptive testing can be used.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Information and Communication Technology in Education

  • ISBN

    978-80-7464-561-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    195-201

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Rožnov pod Radhoštěm

  • Datum konání akce

    9. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku