Adaptívne testovanie ako nástroj hodnotenia vedomostí žiakov.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501BP9" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501BP9 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Adaptívne testovanie ako nástroj hodnotenia vedomostí žiakov.
Popis výsledku v původním jazyce
Informačno-komunikačné technológie možno využiť v rôznych fázach vyučovacieho procesu - od prezentovania nového učiva, až po hodnotenie žiakových znalostí. A práve vo fáze precvičovania a overovania znalostí môžeme použiť adaptívne testovanie, ktoré ponúka možnosť individuálneho postupu v teste, berie v úvahu znalosti konkrétneho žiaka a odbúrava tak faktor stresu a neúspechu.
Název v anglickém jazyce
ADAPTIVE TESTING AS THE TOOL OF ASSESSMENT OF STUDENT'S KNOWLEDGE LEVEL
Popis výsledku anglicky
Information and communication technologies can be used in different phases of teaching process - from presentation of new subject matter, to evaluation of student?s knowledge. In the phase of practice and verification of knowledge we can use adaptive testing, that provides us with a possibility of individual approach in the test, takes into account particular student?s knowledge and gets rid of stress and failure factors.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
2
Číslo periodika v rámci svazku
15.6.2014
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
38-41
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—