Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pohled na matematickou komponentu oboru učitelství 1. st. ZŠ očima absolventů Ostravské univerzity a srovnání s univerzitami v ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501CTE" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501CTE - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pohled na matematickou komponentu oboru učitelství 1. st. ZŠ očima absolventů Ostravské univerzity a srovnání s univerzitami v ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V článku se věnujeme vyhodnocení připomínek absolventů oboru Učitelství 1. st. ZŠ, kteří nastoupili do praxe během posledních 5 let, k matematické přípravě, které je součástí výzkumného projektu studentské grantové soutěže "Monitoring reflektované absence odborných a didaktických témat v přípravě učitelů 1. stupně v oblasti matematiky". Absolventi se v dotazníkovém šetření vyjadřovali, která témata se jim zdála nadbytečná a která témata jim chyběla nebo byla nedostatečně rozvinutá. Šetření je doplněno srovnáním výsledků šetření a obsahem matematické komponenty na některých univerzitách v ČR.

  • Název v anglickém jazyce

    A view of the mathematical component the field of teaching at primary school from the perspective of the graduates of the Ostrava University and comparison with other universities in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    In this article we evaluate comments of mathematics component by the graduates study Primary School, who started work during the past 5 years, which is part of a research project of Student Grant Competition "Monitoring reflected absence of professionaland educational issues in teacher training 1st degree in mathematics." Graduates in the survey commented on what topics they seemed superfluous and what topics they were missing or underdeveloped. The survey is complemented by comparing the results of the investigation and the content of mathematical components at several universities in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    GRANT journal

  • ISSN

    1805-062X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    03

  • Číslo periodika v rámci svazku

    02

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    48-50

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus