Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Matematická komponenta v přípravě budoucích učitelů 1. stupně ZŠ na Ostravské univerzitě z pohledu absolventů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601EMM" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601EMM - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Matematická komponenta v přípravě budoucích učitelů 1. stupně ZŠ na Ostravské univerzitě z pohledu absolventů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V úvodu článku je srovnání matematické komponenty na některých univerzitách v ČR. Dále se věnujeme vyhodnocení připomínek absolventů oboru Učitelství 1. st. ZŠ, kteří nastoupili do praxe během posledních 5 let, k matematické přípravě, které je součástí výzkumného projektu studentské grantové soutěže "Monitoring reflektované absence odborných a didaktických témat v přípravě učitelů 1. stupně v oblasti matematiky".

  • Název v anglickém jazyce

    Mathematical Component in the Training of Future Teachers of 1st grade Elementary School at the University of Ostrava from the Perspective of the Graduates

  • Popis výsledku anglicky

    The introduction of this paper is to compare mathematical components at several universities in the country. Next we evaluate comments of graduates of the field of study Primary school teaching, who started work during the past 5 years. We evaluate comments to the mathematic training, which is part of a research project student grant competition " Monitoring of the reflected lack of specialized and didactic themes in primary school teacher education in the mathematic area."

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    STUDIA SCIENTIFICA FACULTATIS PAEDAGOGICAE

  • ISSN

    1336-2232

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    116-120

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus