Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zkušenosti žáků a učitele s distanční výukou matematiky na gymnáziu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F20%3A43901584" target="_blank" >RIV/60076658:12510/20:43901584 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ojs.cuni.cz/ucitel" target="_blank" >https://ojs.cuni.cz/ucitel</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zkušenosti žáků a učitele s distanční výukou matematiky na gymnáziu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V článku shrnujeme zkušenosti získané z distanční výuky matematiky na gymnáziu a komentujeme výsledky dotazníkového šetření, ve kterém studenti odpovídali na otázky o distančním vzdělávání v matematice během uzavření škol.

  • Název v anglickém jazyce

    Expirience of Pupils and the Teacher with the Distance Learning of Mathematics at the secondary grammer school

  • Popis výsledku anglicky

    In the article we summarize experience gained from distance mathematics learning at the grammar school and comment the results od a questionnaire survey in which students answered questions about distance mathematics learning during the school closure.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Učitel matematiky

  • ISSN

    1210-9037

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    28

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    208-221

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus