Zkušenosti žáků a učitele s distanční výukou matematiky na gymnáziu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F20%3A43901584" target="_blank" >RIV/60076658:12510/20:43901584 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://ojs.cuni.cz/ucitel" target="_blank" >https://ojs.cuni.cz/ucitel</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zkušenosti žáků a učitele s distanční výukou matematiky na gymnáziu
Popis výsledku v původním jazyce
V článku shrnujeme zkušenosti získané z distanční výuky matematiky na gymnáziu a komentujeme výsledky dotazníkového šetření, ve kterém studenti odpovídali na otázky o distančním vzdělávání v matematice během uzavření škol.
Název v anglickém jazyce
Expirience of Pupils and the Teacher with the Distance Learning of Mathematics at the secondary grammer school
Popis výsledku anglicky
In the article we summarize experience gained from distance mathematics learning at the grammar school and comment the results od a questionnaire survey in which students answered questions about distance mathematics learning during the school closure.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Učitel matematiky
ISSN
1210-9037
e-ISSN
—
Svazek periodika
28
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
208-221
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—