Studentské reflexe výuky elementární matematiky metodou budování schémat
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501CTJ" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501CTJ - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Studentské reflexe výuky elementární matematiky metodou budování schémat
Popis výsledku v původním jazyce
Prezentujeme analýzu studentských reflexí průběžné profesní praxe v matematice 1. st. ZŠ vyučované metodou budování schémat. Reflexe vyhodnocujeme v parametrech: klima hodiny, komunikace v hodině, architektura hodiny a důležité epizody. Porovnáváme praxináslechovou, kdy studenti sledovali zkušeného učitele, a výstupovou, kdy studenti sledovali své spolužáky. Odpovědi studentů zaznamenáváme kvalitativně i kvantitativně.
Název v anglickém jazyce
Students? Reflections on Teaching Elementary Mathematics via Scheme Building Method
Popis výsledku anglicky
This paper presents the analysis of students? reflections on their teacher training in first-level primary school mathematics classes in which they used the scheme building method. Their reflections are evaluated in the following parameters: general atmosphere of the class, communication in the class, architecture of the class and important events. We compare students sitting in on a class of an experienced teacher and of their peers. The responses are recorded qualitatively as well as quantitatively.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Dva dny s didaktikou matematiky 2014, sborník příspěvků
ISBN
978-80-86843-44-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
161-165
Název nakladatele
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
13. 2. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—