Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Studentské reflexe výuky elementární matematiky metodou budování schémat

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501CTJ" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501CTJ - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Studentské reflexe výuky elementární matematiky metodou budování schémat

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Prezentujeme analýzu studentských reflexí průběžné profesní praxe v matematice 1. st. ZŠ vyučované metodou budování schémat. Reflexe vyhodnocujeme v parametrech: klima hodiny, komunikace v hodině, architektura hodiny a důležité epizody. Porovnáváme praxináslechovou, kdy studenti sledovali zkušeného učitele, a výstupovou, kdy studenti sledovali své spolužáky. Odpovědi studentů zaznamenáváme kvalitativně i kvantitativně.

  • Název v anglickém jazyce

    Students? Reflections on Teaching Elementary Mathematics via Scheme Building Method

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents the analysis of students? reflections on their teacher training in first-level primary school mathematics classes in which they used the scheme building method. Their reflections are evaluated in the following parameters: general atmosphere of the class, communication in the class, architecture of the class and important events. We compare students sitting in on a class of an experienced teacher and of their peers. The responses are recorded qualitatively as well as quantitatively.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Dva dny s didaktikou matematiky 2014, sborník příspěvků

  • ISBN

    978-80-86843-44-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    161-165

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    13. 2. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku