Adaptivní e-Learning v procesu výuky cizích jazyků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501CVN" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501CVN - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Adaptivní e-Learning v procesu výuky cizích jazyků
Popis výsledku v původním jazyce
Již řadu let se v moderní pedagogice se běžně používá spojení integrace ICT do vzdělávání. Vhodným používáním ICT ve vzdělávání může být docíleno situace, kdy využívání ICT zlepší proces učení a vyučování. Jedním ze směrů, které se o integraci ICT do vzdělávání snaží je oblast e-learningu, přesněji v dnešní době jeho podoba adaptivního e-learningu. Principem je přizpůsobení klasického e-learningového procesu na míru studujícímu, při podpoře a preferenci kladných studijních návyků a smyslových preferencí. Problematika adaptivního e-learningu je v následujícím příspěvku aplikována na oblast výuky cizích jazyků. V článku jsou popsána základní východiska pro vývoj této teorie, její aplikace na oblast výuky cizích jazyků a seznámení s výzkumem probíhajícímv této oblasti na PdF OU.
Název v anglickém jazyce
Adaptive e-Learning in the process of learning foreign languages
Popis výsledku anglicky
The term incorporation of ICT into education has been used in modern pedagogy for many years now. The correct use of ICT in education can result in the improvement of the learning and teaching processes. E-learning - or, more precisely, adaptive e-learning - is one of the areas that endeavor to incorporate ICT into education. It is based on a principle of making the classic e-learning process personally tailored for each student by using their correct learning habits and sensory preferences. In this paper, the issue of adaptive e-learning is applied to the area of foreign language teaching. The paper includes basic solutions of the theory, its application to the area of foreign language teaching, and an introduction of the research that is being conducted at the Pedagogical Faculty of the University of Ostrava.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2014
ISBN
978-80-7435-481-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
99-101
Název nakladatele
Gaudeamus, Hradec Králové
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
5. 11. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—