Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Adaptivní e-Learning v procesu výuky cizích jazyků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501CVN" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501CVN - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Adaptivní e-Learning v procesu výuky cizích jazyků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Již řadu let se v moderní pedagogice se běžně používá spojení integrace ICT do vzdělávání. Vhodným používáním ICT ve vzdělávání může být docíleno situace, kdy využívání ICT zlepší proces učení a vyučování. Jedním ze směrů, které se o integraci ICT do vzdělávání snaží je oblast e-learningu, přesněji v dnešní době jeho podoba adaptivního e-learningu. Principem je přizpůsobení klasického e-learningového procesu na míru studujícímu, při podpoře a preferenci kladných studijních návyků a smyslových preferencí. Problematika adaptivního e-learningu je v následujícím příspěvku aplikována na oblast výuky cizích jazyků. V článku jsou popsána základní východiska pro vývoj této teorie, její aplikace na oblast výuky cizích jazyků a seznámení s výzkumem probíhajícímv této oblasti na PdF OU.

  • Název v anglickém jazyce

    Adaptive e-Learning in the process of learning foreign languages

  • Popis výsledku anglicky

    The term incorporation of ICT into education has been used in modern pedagogy for many years now. The correct use of ICT in education can result in the improvement of the learning and teaching processes. E-learning - or, more precisely, adaptive e-learning - is one of the areas that endeavor to incorporate ICT into education. It is based on a principle of making the classic e-learning process personally tailored for each student by using their correct learning habits and sensory preferences. In this paper, the issue of adaptive e-learning is applied to the area of foreign language teaching. The paper includes basic solutions of the theory, its application to the area of foreign language teaching, and an introduction of the research that is being conducted at the Pedagogical Faculty of the University of Ostrava.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2014

  • ISBN

    978-80-7435-481-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    99-101

  • Název nakladatele

    Gaudeamus, Hradec Králové

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    5. 11. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku