Výuka angličtiny podporovaná počítačem v terciárním vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG42__%2F13%3A00499302" target="_blank" >RIV/60162694:G42__/13:00499302 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výuka angličtiny podporovaná počítačem v terciárním vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
V dnešním globalizovaném světě se neodmyslitelnou součástí vzdělávání stávají informační a komunikační technologie (ICT), které jsou využívány ke vzdělávacím účelům i v terciární sféře a stávají se nezbytných předpokladem pro zvýšení kvality a efektivnosti vzdělávacího procesu. Příspěvek se zabývá výukou anglického jazyka na Univerzitě obrany při využití ICT u budoucích vojenských profesionálů i civilních studentů. ICT umožnily pedagogům modifikovat některé strategie a koncepty výuky cizích jazyků, např. zavedení e-learningu u studentů kombinovaného studia nebo implementace blended learningu u studentů prezenční formy studia, kde e-learning je primárně využíván jako doplněk k přímé výuce. Součástí příspěvku jsou rovněž výsledky výzkumného šetření u studentů obou forem studia, které se týkají využití ICT ve výuce anglického jazyka.
Název v anglickém jazyce
Computer Assisted English Learning and Teaching: Challenges for Teriary Education
Popis výsledku anglicky
In the nowadays globalized world information and communication technologies (ICT) have become an inherent educational tool and their usage is an indispensable prerequisite for enhancing the quality and efficiency of the educational process. The article deals with teaching English with the use of ICT to both future military professionals and civilian students at the University of Defence. ICT have enabled teachers to modify some strategies and concepts of the second language teaching, e.g. introduction of e-learning for the combined form of study or implementation of blended learning for the full time form of study, where e-learning is used as a complement to the face-to-face teaching. The article also includes results from the research dealing with theusage of e-learning and blended learning for teaching English at students of both forms of study.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
ACC Journal
ISSN
1803-9782
e-ISSN
—
Svazek periodika
19
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
181-189
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—