Teachers and Their Socially Excluded Roma Pupils in The Context of The Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501CWR" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501CWR - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Teachers and Their Socially Excluded Roma Pupils in The Context of The Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
This study deals with chosen questions related to attitudes of teachers towards their socially excluded Roma pupils in the conditions of Czech school system. The text brings the results of two empirical researches. One defines what the reachers think about the Roma pupils and their social exclusion, and the next one is about the concrete question about school education of Roma pupils.
Název v anglickém jazyce
Teachers and Their Socially Excluded Roma Pupils in The Context of The Czech Republic
Popis výsledku anglicky
This study deals with chosen questions related to attitudes of teachers towards their socially excluded Roma pupils in the conditions of Czech school system. The text brings the results of two empirical researches. One defines what the reachers think about the Roma pupils and their social exclusion, and the next one is about the concrete question about school education of Roma pupils.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
International Journal of Multidisciplinary Thought
ISSN
2156-6992
e-ISSN
—
Svazek periodika
4
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
US - Spojené státy americké
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
233-249
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—