Kompetence lektora vzdělávání dospělých jako předmět andragogické diagnostiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501DDY" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501DDY - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kompetence lektora vzdělávání dospělých jako předmět andragogické diagnostiky
Popis výsledku v původním jazyce
Významným faktorem kvality vzdělávání dospělých je lektor. Jeho andragogické a odborné profesní kompetence i osobní vlastnosti rozhodují o dosažení plánovaných výstupů z učení i spokojenosti účastníků. Příspěvek podává zprávu o výsledcích průzkumu realizovaném mezi studenty oboru andragogika na PdF OU v Ostravě, který na základě trojfázového sběru dat ukazuje, jaký význam přikládají tito studenti jednotlivým kompetencím a osobním vlastnostem lektora a současně jak ze stejného pohledu reflektují současnou vzdělávací praxi a také sami sebe. Výsledkem komparace mezi žádoucími vlastnostmi lektorů a jejich reálnými projevy v edukační praxi může přispět k diagnostice aktuálních vzdělávacích potřeb současných lektorů.
Název v anglickém jazyce
Competencies of adult educators as a subject of andragogical diagnostics
Popis výsledku anglicky
The paper reports the results of a survey conducted among students of adult education at the Pedagogical Faculty of the University of Ostrava. On the basis of three-phase data collection it shows the importance these students attach to individual competencies and personal qualities of the teacher and at the same time from the same perspective their reflection of a current teaching practice.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Diagnostika a evaluace ve vzdělávání a učení dospělých
ISBN
978-80-7464-654-6
Počet stran výsledku
20
Strana od-do
43-63
Počet stran knihy
112
Název nakladatele
Ostravská univerzita v Ostravě
Místo vydání
Ostrava
Kód UT WoS kapitoly
—