Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kompetence lektora vzdělávání dospělých jako předmět andragogické diagnostiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501DDY" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501DDY - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kompetence lektora vzdělávání dospělých jako předmět andragogické diagnostiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Významným faktorem kvality vzdělávání dospělých je lektor. Jeho andragogické a odborné profesní kompetence i osobní vlastnosti rozhodují o dosažení plánovaných výstupů z učení i spokojenosti účastníků. Příspěvek podává zprávu o výsledcích průzkumu realizovaném mezi studenty oboru andragogika na PdF OU v Ostravě, který na základě trojfázového sběru dat ukazuje, jaký význam přikládají tito studenti jednotlivým kompetencím a osobním vlastnostem lektora a současně jak ze stejného pohledu reflektují současnou vzdělávací praxi a také sami sebe. Výsledkem komparace mezi žádoucími vlastnostmi lektorů a jejich reálnými projevy v edukační praxi může přispět k diagnostice aktuálních vzdělávacích potřeb současných lektorů.

  • Název v anglickém jazyce

    Competencies of adult educators as a subject of andragogical diagnostics

  • Popis výsledku anglicky

    The paper reports the results of a survey conducted among students of adult education at the Pedagogical Faculty of the University of Ostrava. On the basis of three-phase data collection it shows the importance these students attach to individual competencies and personal qualities of the teacher and at the same time from the same perspective their reflection of a current teaching practice.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Diagnostika a evaluace ve vzdělávání a učení dospělých

  • ISBN

    978-80-7464-654-6

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    43-63

  • Počet stran knihy

    112

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS kapitoly