Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reflection of changes in the Czech curriculum focusing on child development

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501DPQ" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501DPQ - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    polština

  • Název v původním jazyce

    Wpływ zmian czeskiego programu nauczania na wsparcie rozwoju dziecka.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Program nauczania ma w Czechach wieloletnią tradycję. Współczesny program nauczania Ramowy program nauczania dla kształcenia przedszkolnego przyniósł zasadniczą zmianę w orientacji pedagogiki. Do programu nauczania sformułowano szereg zastrzeżeń, niesieon z sobą także pewne pytania. Dzieci w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym zdobywają kluczowe umiejętności w praktyce, w ramach uczenia się zakotwiczonego miejscowo (?umiejscowionego?).

  • Název v anglickém jazyce

    Reflection of changes in the Czech curriculum focusing on child development

  • Popis výsledku anglicky

    Curriculum has a long tradition in the Czech lands. Current curriculum called Framework educational programme for pre-school education has brought a fundamental change in pedagogical orientation. There are also reservations against the curriculum and also some questions. Key competencies of preschool and early school age children are being created through locally anchored learning processes.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/7AMB14PL012" target="_blank" >7AMB14PL012: Předškolní vzdělávání v Polsku a v České republice. Srovnávací studie.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Nauczyciel i jego rola w sytuacji zmian społecznych i edukacyjnych

  • ISBN

    978-83-64275-74-6

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    265-274

  • Počet stran knihy

    348

  • Název nakladatele

    Akademia Techniczno - Humanistyczna w Bilesku Bialej

  • Místo vydání

    Polsko

  • Kód UT WoS kapitoly