Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Roma children in preschool education in Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1601E2G" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1601E2G - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    polština

  • Název v původním jazyce

    Dziecko romskie w wieku przedszkolnym w kontekście edukacji w Czesku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jednym z najważniejszych zadań czeskiego społeczeństwa jest integracja i emancypacja społeczności romskiej. Najistotniejszym środkiem do realizacji tego zadania wydaje się podnoszenie poziomu wykształcenia wśród Romów. Pomyślność kształcenia romskich dzieci w znacznej mierze zależy od przedszkoli i klas zerowych. Jednak starania przedstawicieli większości jak dotąd nie spotykają się ze zrozumieniem społeczności romskiej. Od dłuższego czasu nie udaje się poprawić stopnia przygotowania romskich dzieci w wieku przedszkolnym do rozpoczęcia nauki w pierwszej klasie na tyle, na ile jest to konieczne.

  • Název v anglickém jazyce

    Roma children in preschool education in Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    One of the most important tasks of the Czech society is the integration and emancipation of the Roma community. The most important task seems to be the issue how to increase the level of education of Rom children. A significant role in the Roma childreneducation process is played by kindergartens and preparatory classes. However, efforts of the majority are not viewed sympathetically by the Roma community. Efforts to increase the preparedness of preschool Roma children allowing them to effectively jointhe first class - essential for Roma children, have not been successful for a long time.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/7AMB14PL013" target="_blank" >7AMB14PL013: Pedagogické diagnostikování školní připravenosti dítěte jako profesní činnost učitele</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Oblicza trudnego dzieciństwa - kontexty rodzinno-edzukacyjne

  • ISBN

    978-83-232-2798-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    343-356

  • Název nakladatele

    Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

  • Místo vydání

    Poznań

  • Místo konání akce

    Poznan, Polsko

  • Datum konání akce

    11. 12. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku