Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkumná sonda do oblasti matematicko-logické inteligence žáků 1. stupně základní školy (s využitím Eye Trackingu)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601E4R" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601E4R - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkumná sonda do oblasti matematicko-logické inteligence žáků 1. stupně základní školy (s využitím Eye Trackingu)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem naší studie, která se zabývá výzkumem nadaných žáků s využitím metody Eye Trackingu, je odpovědět na otázku, zda je možné analyzovat jejich matematicko-logickou inteligenci již na 1. stupni základní školy. V naší studii se opíráme o fakt, že podobné výzkumy nadaných žáků v rámci jejich matematicko-logické inteligence jako důležité součásti přírodovědného a matematického nadání dosud nebyly provedeny.

  • Název v anglickém jazyce

    The Research Probe to Area of the Mathematical and Logical Intelligence of Students at Primary School (Using Eye Tracking Method)

  • Popis výsledku anglicky

    Our study of gifted students using the Eye Tracking method aimed to answer the question regarding whether it was possible to analyse mathematical and logical intelligence of primary school students. Our study mentioned implies that no research has so farbeen done on gifted students in the context of their mathematical and logical intelligence as the important part of science and mathematics giftedness.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí Sapere Aude 2015. 5. vydání.

  • ISBN

    978-80-87952-09-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    428

  • Strana od-do

    117-129

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    20. 4. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku