Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak nadané děti prospívají ve školní matematice?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F21%3A00126439" target="_blank" >RIV/00216224:14410/21:00126439 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://jum.ujep.cz/wp-content/uploads/2022/06/JUM_2021_sbornik.pdf" target="_blank" >https://jum.ujep.cz/wp-content/uploads/2022/06/JUM_2021_sbornik.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak nadané děti prospívají ve školní matematice?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se věnuje vzdělávání nadaných žáků v matematice. Stručně teoreticky pojednává o vzdělávání nadaných žáků a možných rizicích v jejich vzdělávání. Dvě případové studie ilustrují rozdílné zkušenosti nadaných žáků s přijetím ve školním prostředí.

  • Název v anglickém jazyce

    How do gifted children do in school mathematics?

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution is devoted to the education of gifted students in mathematics. Briefly, theoretically, it discusses the education of gifted students and possible risks in their education. Two cases studies illustrate the different experiences of gifted students with acceptance in the school environment.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Jak učit matematice žáky ve věku 10–16 let. 2021 Sborník příspěvků

  • ISBN

    9788075613592

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    125-136

  • Název nakladatele

    SUMA JČMF, UJEP Ústí nad Labem

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    14. 10. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku