Jak nadané děti prospívají ve školní matematice?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F21%3A00126439" target="_blank" >RIV/00216224:14410/21:00126439 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://jum.ujep.cz/wp-content/uploads/2022/06/JUM_2021_sbornik.pdf" target="_blank" >https://jum.ujep.cz/wp-content/uploads/2022/06/JUM_2021_sbornik.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak nadané děti prospívají ve školní matematice?
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se věnuje vzdělávání nadaných žáků v matematice. Stručně teoreticky pojednává o vzdělávání nadaných žáků a možných rizicích v jejich vzdělávání. Dvě případové studie ilustrují rozdílné zkušenosti nadaných žáků s přijetím ve školním prostředí.
Název v anglickém jazyce
How do gifted children do in school mathematics?
Popis výsledku anglicky
The contribution is devoted to the education of gifted students in mathematics. Briefly, theoretically, it discusses the education of gifted students and possible risks in their education. Two cases studies illustrate the different experiences of gifted students with acceptance in the school environment.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Jak učit matematice žáky ve věku 10–16 let. 2021 Sborník příspěvků
ISBN
9788075613592
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
125-136
Název nakladatele
SUMA JČMF, UJEP Ústí nad Labem
Místo vydání
Ústí nad Labem
Místo konání akce
Ústí nad Labem
Datum konání akce
14. 10. 2021
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—