Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analyticko-syntetické modelování ve vzdělávání nadaných žáků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA1301611" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A1301611 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analyticko-syntetické modelování ve vzdělávání nadaných žáků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Specifika vzdělávání nadaných žáků jsou (v rámci školské reformy v České republice), v současnosti široce diskutována. Problematiku práce s nadanými žáky je přesto nutné ještě více zakomponovat do povědomí pedagogické veřejnosti, neboť právě ona je schopna zkvalitnit vzdělávání nadaných a změnit jejich postavení v rámci celého edukačního procesu. Školy, které nedokáží vytvořit odpovídající a dostatečně náročné vzdělávací prostředí pro nadané žáky s celou řadou zajímavých edukačních příležitostí totiž nemohou splnit jeden ze základních požadavků v péči o nadané. Tímto požadavkem je eliminace nudy a frustrace takových žáků z toho, že nepracují s informacemi, které by významně obohacovaly jejich stávající znalosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Analytical-synthetic modeling in education for gifted pupils

  • Popis výsledku anglicky

    Specific education of gifted students are (in educational reform in the Czech republic), currently widely discussed. The issue of working with gifted students is still necessary to incorporate more educational awareness to the public, since she is able to improve the education of gifted and change their position throughout the educational process. Schools that fail to create an appropriate and sufficiently challenging learning environment for gifted students with a variety of exciting educational opportunities would be unable to fulfill one of the basic requirements in the care oh the gifted. This requirement is to eliminate boredom and frustration of those students that do not work with information that would significantly enrich their existing knowledge.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae, Universitas Catholica Ružomberok

  • ISSN

    1336-2232

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    49-57

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus