Analyticko-syntetické modelování ve vzdělávání nadaných žáků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA1301611" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A1301611 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analyticko-syntetické modelování ve vzdělávání nadaných žáků
Popis výsledku v původním jazyce
Specifika vzdělávání nadaných žáků jsou (v rámci školské reformy v České republice), v současnosti široce diskutována. Problematiku práce s nadanými žáky je přesto nutné ještě více zakomponovat do povědomí pedagogické veřejnosti, neboť právě ona je schopna zkvalitnit vzdělávání nadaných a změnit jejich postavení v rámci celého edukačního procesu. Školy, které nedokáží vytvořit odpovídající a dostatečně náročné vzdělávací prostředí pro nadané žáky s celou řadou zajímavých edukačních příležitostí totiž nemohou splnit jeden ze základních požadavků v péči o nadané. Tímto požadavkem je eliminace nudy a frustrace takových žáků z toho, že nepracují s informacemi, které by významně obohacovaly jejich stávající znalosti.
Název v anglickém jazyce
Analytical-synthetic modeling in education for gifted pupils
Popis výsledku anglicky
Specific education of gifted students are (in educational reform in the Czech republic), currently widely discussed. The issue of working with gifted students is still necessary to incorporate more educational awareness to the public, since she is able to improve the education of gifted and change their position throughout the educational process. Schools that fail to create an appropriate and sufficiently challenging learning environment for gifted students with a variety of exciting educational opportunities would be unable to fulfill one of the basic requirements in the care oh the gifted. This requirement is to eliminate boredom and frustration of those students that do not work with information that would significantly enrich their existing knowledge.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae, Universitas Catholica Ružomberok
ISSN
1336-2232
e-ISSN
—
Svazek periodika
2
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
49-57
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—