Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti vzdělávání matematicky nadaných žáků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA14014RA" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A14014RA - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti vzdělávání matematicky nadaných žáků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V centru pozornosti současných výzkumů týkajících se nadání je interakce mezi potenciálem dítěte a možnostmi jeho rozvoje. Přiměřené vzdělávání vyžaduje odpovídající vybavení a úroveň výuky. Tak jako v mnoha jiných odvětvích, také ve školství je mezinárodní spolupráce a rozumná inspirace osvědčenými zahraničními postupy při vzdělávání nadaných žáků žádoucí a přínosná. Například National Association for Gifted Children nabízí celou paletu služeb pro nadané žáky - v příspěvku vybírám ty, které jsou vhodnépro matematicky nadané.

  • Název v anglickém jazyce

    Possibilities of education of students gifted in maths

  • Popis výsledku anglicky

    In the centre of interest of current research related to giftedness is an interaction between the child?s potential and the possibilities of its development. Adequate training requires an adequate equipment and level of education. As in many other sectors, also in education, the international cooperation and reasonable inspiration by best practices in international education of gifted students is desirable and beneficial. For example, the National Association for Gifted Children offers a wide range of services for gifted students - in my contribution I choose the ones that are suitable for mathematically gifted.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Možnosti vzdělávání matematicky nadaných žáků

  • ISBN

    978-80-210-6144-6

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    196-207

  • Počet stran knihy

    262

  • Název nakladatele

    MUNI PRESS Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly