Možnosti vzdělávání matematicky nadaných žáků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA14014RA" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A14014RA - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti vzdělávání matematicky nadaných žáků
Popis výsledku v původním jazyce
V centru pozornosti současných výzkumů týkajících se nadání je interakce mezi potenciálem dítěte a možnostmi jeho rozvoje. Přiměřené vzdělávání vyžaduje odpovídající vybavení a úroveň výuky. Tak jako v mnoha jiných odvětvích, také ve školství je mezinárodní spolupráce a rozumná inspirace osvědčenými zahraničními postupy při vzdělávání nadaných žáků žádoucí a přínosná. Například National Association for Gifted Children nabízí celou paletu služeb pro nadané žáky - v příspěvku vybírám ty, které jsou vhodnépro matematicky nadané.
Název v anglickém jazyce
Possibilities of education of students gifted in maths
Popis výsledku anglicky
In the centre of interest of current research related to giftedness is an interaction between the child?s potential and the possibilities of its development. Adequate training requires an adequate equipment and level of education. As in many other sectors, also in education, the international cooperation and reasonable inspiration by best practices in international education of gifted students is desirable and beneficial. For example, the National Association for Gifted Children offers a wide range of services for gifted students - in my contribution I choose the ones that are suitable for mathematically gifted.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Možnosti vzdělávání matematicky nadaných žáků
ISBN
978-80-210-6144-6
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
196-207
Počet stran knihy
262
Název nakladatele
MUNI PRESS Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—