Adaptive e-learning in the process of foreign language teaching
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601EO9" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601EO9 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Adaptive e-learning in the process of foreign language teaching
Popis výsledku v původním jazyce
The optimal adaptive process will respect students? differences based on determined learning styles and with regard to their knowledge and skills as changed during the course. On the basis of identification of their personal characteristics and qualities(i.e. individual learning style), students will be presented with a study material which suits them the most. In this paper, the issue of adaptive eLearning is applied to the area of foreign language teaching. The paper includes basic solutions of the theory, its application to the area of foreign language teaching, and an introduction of the research that is being conducted at the Pedagogical Faculty of the University of Ostrava.
Název v anglickém jazyce
Adaptive e-learning in the process of foreign language teaching
Popis výsledku anglicky
The optimal adaptive process will respect students? differences based on determined learning styles and with regard to their knowledge and skills as changed during the course. On the basis of identification of their personal characteristics and qualities(i.e. individual learning style), students will be presented with a study material which suits them the most. In this paper, the issue of adaptive eLearning is applied to the area of foreign language teaching. The paper includes basic solutions of the theory, its application to the area of foreign language teaching, and an introduction of the research that is being conducted at the Pedagogical Faculty of the University of Ostrava.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of EDULearn15
ISBN
978-84-606-8243-1
ISSN
2340-1117
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8450
Strana od-do
107-113
Název nakladatele
IATED
Místo vydání
Barcelona, Spain
Místo konání akce
Barcelona, Spain
Datum konání akce
1. 1. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—