Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zavádění sociálních médií do školní výuky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601FGY" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601FGY - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zavádění sociálních médií do školní výuky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na rozvoj vybraných měkkých dovedností žáků základních škol s využitím sociálních médií implementovaných do výuky prostřednictvím projektových aktivit škol. Na sociální média nahlížíme jako na představitele nových přístupů v oblastiobousměrné komunikace a kooperace s žáky, učiteli, rodiči i partnerskými školami. Realizované výzkumy, stejně jako autorčina šetření, poukazují na nedostatečné využívání těchto online nástrojů v rukou učitelů primárního vzdělávání, zejména ve spojitostis e-bezpečností žáka a nedostatečnou informovaností o možnostech jejího využití pro vzdělávací činnost. Autorka se snaží na tento stav reagovat návrhem virtuální sociální sítě participujících škol. Navržená síť doplní základní školní infrastrukturu o řešení nabízející bezpečnou a snadnou komunikaci, sdílení i výměnu informací prostřednictvím projektové aktivity škol. V duchu teorie konektivismu tak hledáme nový pohled na vzdělávání v sektoru primárního školství přesahující rámec jednotli

  • Název v anglickém jazyce

    The introduction of social media in school education

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution is focused on development of selected soft skills of primary school pupils with using social media implemented in education through project activities in schools. We look at social media as a representative of new approaches in the fieldof two-way communication and cooperation with pupils, teachers, parents and partner schools. Realized researches, as well as the author's investigations point to the insufficient use these online tools in the hands of teachers in primary education, especially in connection with pupil's e-safety and lack of awareness about the possibilities of its use for educational activities. The author tries to respond to this situation with the design of virtual social networks participating schools. The designed network will complement the basic school infrastructure solution by offering a safe and easy communication, sharing and exchanging information through project activities schools.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Information and Communication Technology in Education: Ph.D. students section

  • ISBN

    978-80-7464-775-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    188

  • Strana od-do

    83-97

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Rožnov pod Radhoštěm

  • Datum konání akce

    15. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku