Academic scholars´ view on the contrubution of ICT to the enhancement of distance learning elements of University studies
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601FHR" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601FHR - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Academic scholars´ view on the contrubution of ICT to the enhancement of distance learning elements of University studies
Popis výsledku v původním jazyce
The study defines the basic constructs which are used in the university distance learning theories and practice. Distance learning is currently linked with eLearning and is becoming to be titled ?online distance learning?. The research on a representative sample of the University of Ostrava students, which was carried out within the scope of the 7th FP IRNet project, was aimed at how the individual components of the electronic learning environment, which enhance university distance learning elements, can be used.
Název v anglickém jazyce
Academic scholars´ view on the contrubution of ICT to the enhancement of distance learning elements of University studies
Popis výsledku anglicky
The study defines the basic constructs which are used in the university distance learning theories and practice. Distance learning is currently linked with eLearning and is becoming to be titled ?online distance learning?. The research on a representative sample of the University of Ostrava students, which was carried out within the scope of the 7th FP IRNet project, was aimed at how the individual components of the electronic learning environment, which enhance university distance learning elements, can be used.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
R - Projekt Ramcoveho programu EK
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
IT Tools - Good Practice of Effective Use in Education
ISBN
978-83-60071-82-3
Počet stran výsledku
29
Strana od-do
159-188
Počet stran knihy
405
Název nakladatele
Studio-Noa for University of Silesia in Katowice
Místo vydání
University of Silesia in Katowice, Poland
Kód UT WoS kapitoly
—