Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Academic scholars´ view on the contrubution of ICT to the enhancement of distance learning elements of University studies

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601FHR" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601FHR - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Academic scholars´ view on the contrubution of ICT to the enhancement of distance learning elements of University studies

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The study defines the basic constructs which are used in the university distance learning theories and practice. Distance learning is currently linked with eLearning and is becoming to be titled ?online distance learning?. The research on a representative sample of the University of Ostrava students, which was carried out within the scope of the 7th FP IRNet project, was aimed at how the individual components of the electronic learning environment, which enhance university distance learning elements, can be used.

  • Název v anglickém jazyce

    Academic scholars´ view on the contrubution of ICT to the enhancement of distance learning elements of University studies

  • Popis výsledku anglicky

    The study defines the basic constructs which are used in the university distance learning theories and practice. Distance learning is currently linked with eLearning and is becoming to be titled ?online distance learning?. The research on a representative sample of the University of Ostrava students, which was carried out within the scope of the 7th FP IRNet project, was aimed at how the individual components of the electronic learning environment, which enhance university distance learning elements, can be used.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    IT Tools - Good Practice of Effective Use in Education

  • ISBN

    978-83-60071-82-3

  • Počet stran výsledku

    29

  • Strana od-do

    159-188

  • Počet stran knihy

    405

  • Název nakladatele

    Studio-Noa for University of Silesia in Katowice

  • Místo vydání

    University of Silesia in Katowice, Poland

  • Kód UT WoS kapitoly