Výkonová motivace studentů středních škol
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601FN8" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601FN8 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výkonová motivace studentů středních škol
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem výzkumné práce bylo zjistit úroveň výkonové motivace vybrané skupiny studentů dvou různých středních škol, Sportovního gymnázia v Ostravě a Střední průmyslové školy v Opavě. Výzkum je zaměřen na celkovou úroveň motivace k výkonu a diferenciaci úrovně motivace danou pohlavím a zaměřením studia. K jejich zodpovězení byl náhodně vybrán soubor 116 studentů středních škol. Předmětem zájmu jsou získané hodnoty v jednotlivých dimenzích výkonové motivace pomocí dotazníku LMI. Tyto hodnoty se staly vodítkem k určení eventuálních rozdílů mezi studenty technicky orientovanými a mezi humanitně orientovanými studenty. Celkově z toho plyne závěr, že studenti středních škol jsou v celkovém skóre výkonové motivace průměrně motivováni. Díky veškerým výsledkům, které byly získány, je patrné, že problematika výkonové motivace středoškolských studentů je multikauzální, a nese v sobě jak prvky vnitřní struktury osobnosti středoškolského studenta, tak i vnější vlivy sociálního okolí.
Název v anglickém jazyce
Achievement motivation of High School Students
Popis výsledku anglicky
The research work was aimed to find out the level of an achievement motivation of a chosen group of students in two different high schools - Sport Grammar School in Ostrava and Secondary Industrial School in Opava. The research is focused on a total level of motivation for a performance, and seeking a difference in the level of motivation given by sex and specialization of study. The answers were acquired from 116 casualy selected students. The final results in single dimensions of performance motivation were obtained in terms of LMI questionnaire. The figures lead to contigent differences between technically-orientaded students and students focused on the humanites. In conclusion, achievement motivation of secondary school student sis rather on an average level. Thanks to obtained results, i tis apparent that the performance motivation issue of students is multi-causal and thus includes both elements of the internal structure of a student personality, and external influences of social
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
-
ISSN
1213-3809
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
80-97
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—