Souvislosti a divergence mezi výukou dějepisu a mediální výchovou
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601G6Y" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601G6Y - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Souvislosti a divergence mezi výukou dějepisu a mediální výchovou
Popis výsledku v původním jazyce
Studie je věnována souvislostem a divergencím historické edukace a mediální výchovy v teoretické rovině i v reflexi empirického výzkumu. s využitím smíšeného designu byl realizován výzkum využití médií ve dějepisném vyučování na českých základních a středních školách.
Název v anglickém jazyce
Relations and Divergences between History Teaching and Media Education
Popis výsledku anglicky
The study is devoted to relations and divergences of history teaching and media education in theory and in empirical mixed design research. The aim of the research was to determine the use of the media in history teaching at the secondary schools in theCzech Republic.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AB - Dějiny
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Nové horizonty historické edukace. Historická edukace, historické vědomí a historická kultura mezi masmédii, učebnicemi a edukačními materiály /Neue Horizonten der Gechichtsunterricht. Geschichtsunterricht, Geschichtsbewusstsein und Geschichtskultur zwi
ISBN
978-80-87292-05-1
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
147-156
Počet stran knihy
292
Název nakladatele
Casablanca
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—