Vybraná didaktická média a jejich místo ve výuce dějepisu.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA1000TVT" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A1000TVT - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vybraná didaktická média a jejich místo ve výuce dějepisu.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek pojednává o možnostech využití didaktických médií ve výuce dějepisu. Důraz je kladen na historické vědomí, využití vizuálních a audiovizuálních médií, prožitkové metody a kritické myšlení.
Název v anglickém jazyce
Didactic media in modern history teaching
Popis výsledku anglicky
The contribution deals with possibilities of using educational media in modern history teaching. The amphasis is put on learning key compenteces defined in the new curriculum and on productive methods (oral history, project teaching, visual media, critical thinking).
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Sondy a analýzy. Učebnice dějepisu - teorie a multikulturní aspekty edukačního média
ISBN
978-80-211-0570-6
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Počet stran knihy
105
Název nakladatele
MŠMT
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—