K roli filmu v současném školním dějepise
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00062871" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00062871 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
K roli filmu v současném školním dějepise
Popis výsledku v původním jazyce
Analytický orientovaný text se zabývá problematikou hraného historického filmu ve výuce dějepisu a jeho implementacemi v kontextu mediální výchovy. Autor v rámci vyučování dějepisu porovnává také možnosti mediální výchovy a požadavky prezentace elementárních pravidel práce historika. Zjištěné možnosti jsou hodnoceny pozitivně.
Název v anglickém jazyce
The role of film in today s history teaching
Popis výsledku anglicky
Analytical text deals with the historical feature film in teaching history and implementations in the form of media education. It compares the teaching of history in the context of media education opportunities and requirements for the presentation of elementary rules of work of the historian. These options are evaluated positively.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AB - Dějiny
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Dějepisné výzvy mezioborovým vztahům
ISBN
9788074142574
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
178-185
Počet stran knihy
300
Název nakladatele
Filozofická fakulta Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Místo vydání
Ústí nad Labem
Kód UT WoS kapitoly
—