Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak děti předškolního věku rozumí prostoru

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601GJP" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601GJP - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak děti předškolního věku rozumí prostoru

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento text se zabývá způsobem vidění trojrozměrného prostoru dětmi ve věku 5-6 let. Zajímají nás jazyky, kterými se děti o tomto prostoru vyjadřují a kterými mezi sebou komunikují (jak slovně, tak graficky), a to se záměrem využití pro didaktiku, diagnostiku, reedukaci a v tvorbě optimálních výukových materiálů pro elementární geometrii.

  • Název v anglickém jazyce

    Spatial Understanding of Preschool Children

  • Popis výsledku anglicky

    This text is focused on the way 5-6 years old children perceive three-dimensional space. We are interested in the language used by children to talk about it and communicate between each other (both verbally and graphically) with the intention of using the results in didactics, diagnostics, reeducation and in the creation of optimal teaching aids for elementary geometry.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7464-801-4

  • Počet stran knihy

    114

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS knihy