Jak děti předškolního věku rozumí prostoru
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601GJP" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601GJP - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak děti předškolního věku rozumí prostoru
Popis výsledku v původním jazyce
Tento text se zabývá způsobem vidění trojrozměrného prostoru dětmi ve věku 5-6 let. Zajímají nás jazyky, kterými se děti o tomto prostoru vyjadřují a kterými mezi sebou komunikují (jak slovně, tak graficky), a to se záměrem využití pro didaktiku, diagnostiku, reedukaci a v tvorbě optimálních výukových materiálů pro elementární geometrii.
Název v anglickém jazyce
Spatial Understanding of Preschool Children
Popis výsledku anglicky
This text is focused on the way 5-6 years old children perceive three-dimensional space. We are interested in the language used by children to talk about it and communicate between each other (both verbally and graphically) with the intention of using the results in didactics, diagnostics, reeducation and in the creation of optimal teaching aids for elementary geometry.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7464-801-4
Počet stran knihy
114
Název nakladatele
Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Ostrava
Kód UT WoS knihy
—