Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Základní škola hlavního vzdělávacího proudu: kvalitativní analýza subjektů, objektů a procesů vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601GKL" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601GKL - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Základní škola hlavního vzdělávacího proudu: kvalitativní analýza subjektů, objektů a procesů vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je charakterizovat a objasnit vybrané prezentované situace školního terénu, v rámci kterých se stali předmětem zájmu pedagogičtí pracovníci a žáci základní školy hlavního vzdělávacího proudu. Explanace jednotlivých fenoménů zasahuje do oborově věcné relevance pedagogiky, speciální pedagogiky, psychologie, ale také sociologie. Studie se orientuje na individuální a specifickou deskripci vlastní charakteristiky školy, proběhlých výchovně vzdělávacích procesů, interpersonálních sociálních relací mezi žáky, kooperace pedagogických pracovníků, vzájemnou komunikaci pedagogů a žáků, globálně vnímaného sociálního klimatu školy a vzájemné kooperace školy s rodinou.

  • Název v anglickém jazyce

    A PRIMARY SCHOOL OF THE MAINSTREAM EDUCATION: A QUALITATIVE ANALYSIS OF SUBJECTS, OBJECTS AND PROCESSES OF SCHOOL EDUCATION

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this contribution is to characterize and clarify selected presented situations of the school environment, in which the objects of interest are pedagogical workers and pupils of a primary school of the mainstream education. The explanations ofindividual phenomena interfere with the branch factual relevance of pedagogy, special education, psychology but also sociology. The study focuses on the individual and specific description of the actual characteristics of the school, past educational processes, interpersonal social relations between pupils, the cooperation of pedagogical workers, mutual communication of teachers and pupils, globally perceived school climate and mutual cooperation of a school and a family.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2015. Přínosy, výzvy, očekávání.

  • ISBN

    978-80-87952-11-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    384-393

  • Název nakladatele

    MAGNANIMITAS

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    23. 11. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku