Základní škola hlavního vzdělávacího proudu: kvalitativní analýza subjektů, objektů a procesů vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601GKL" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601GKL - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Základní škola hlavního vzdělávacího proudu: kvalitativní analýza subjektů, objektů a procesů vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je charakterizovat a objasnit vybrané prezentované situace školního terénu, v rámci kterých se stali předmětem zájmu pedagogičtí pracovníci a žáci základní školy hlavního vzdělávacího proudu. Explanace jednotlivých fenoménů zasahuje do oborově věcné relevance pedagogiky, speciální pedagogiky, psychologie, ale také sociologie. Studie se orientuje na individuální a specifickou deskripci vlastní charakteristiky školy, proběhlých výchovně vzdělávacích procesů, interpersonálních sociálních relací mezi žáky, kooperace pedagogických pracovníků, vzájemnou komunikaci pedagogů a žáků, globálně vnímaného sociálního klimatu školy a vzájemné kooperace školy s rodinou.
Název v anglickém jazyce
A PRIMARY SCHOOL OF THE MAINSTREAM EDUCATION: A QUALITATIVE ANALYSIS OF SUBJECTS, OBJECTS AND PROCESSES OF SCHOOL EDUCATION
Popis výsledku anglicky
The aim of this contribution is to characterize and clarify selected presented situations of the school environment, in which the objects of interest are pedagogical workers and pupils of a primary school of the mainstream education. The explanations ofindividual phenomena interfere with the branch factual relevance of pedagogy, special education, psychology but also sociology. The study focuses on the individual and specific description of the actual characteristics of the school, past educational processes, interpersonal social relations between pupils, the cooperation of pedagogical workers, mutual communication of teachers and pupils, globally perceived school climate and mutual cooperation of a school and a family.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2015. Přínosy, výzvy, očekávání.
ISBN
978-80-87952-11-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
384-393
Název nakladatele
MAGNANIMITAS
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
23. 11. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—