Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kvalita vzdělávání v inkluzivní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA1901XTT" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A1901XTT - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kvalita vzdělávání v inkluzivní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku bude prezentován evaluační nástroj, na jehož základě bude možné orientačně posoudit stav inkluze ve vzdělávání v jednotlivých základních školách. Výstupní hodnotící zpráva pak může být zdrojem podnětů k zamyšlení se nad přístupem školy a pedagogických pracovníků k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. Prezentovány budou základní principy inkluzivního vzdělávání, které je nutné ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami zachovat.

  • Název v anglickém jazyce

    Quality of education in inclusive school

  • Popis výsledku anglicky

    In the article there will be presented an evaluation tool, on whose basis the state of inclusion in the education in particular schools will be possible to evaluate. Then the final evaluating report can be a source of impulses for reflection on the approach of the school and pedagogical workers towards pupils with special educational needs. The basic principles of inclusive education, which are necessary to be kept in education of pupils with special educational needs, will be mentioned.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Perspektivy výchovy a vzdělávání v podmínkách současného světa

  • ISBN

    978-80-905245-6-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    429

  • Strana od-do

    265-280

  • Název nakladatele

    Česká pedagogická společnost

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku