Děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí v předškolním vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F16%3AA1701GYN" target="_blank" >RIV/61988987:17450/16:A1701GYN - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí v předškolním vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie má jak v teoretické části, tak v části uvádějící výsledky výzkumných šetření ve středu svého zájmu tři segmenty objektivní skutečnosti: dítě předškolního věku, jeho vzdělávání a prostředí, v němž dítě tráví svůj život. Nejvýznamnějším institucionálním vzdělávacím prostředím pro dítě předškolního věku je z mnoha důvodů mateřská škola. V roce odložené školní docházky a v určitých případech i v posledním roce před nástupem do povinného vzdělávání se dítě může vzdělávat v přípravné třídě. V obou vzdělávacích prostředích je úkolem pedagogů podporovat rozvoj osobnosti dítěte.
Název v anglickém jazyce
Children from socioculturally disadvantaged background environment in pre-school education
Popis výsledku anglicky
The publication deals with three segments of the objective reality: pre-school children, their education and the environment where these children live their lives. The publication pays attention to them both in the theoretical part and in the part specifying the research findings. At present, the nursery school constitutes the most significant institutional educational environment for pre-school children as well as for children with postponed statutory education and for children coming from social-culturally disadvantaged environment, for whom a preparatory class works as a compensation environment.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/7AMB14PL013" target="_blank" >7AMB14PL013: Pedagogické diagnostikování školní připravenosti dítěte jako profesní činnost učitele</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7464-812-0
Počet stran knihy
119
Název nakladatele
Ostravská univerzita
Místo vydání
Ostrava
Kód UT WoS knihy
—