Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí v předškolním vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F16%3AA1701GYN" target="_blank" >RIV/61988987:17450/16:A1701GYN - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí v předškolním vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie má jak v teoretické části, tak v části uvádějící výsledky výzkumných šetření ve středu svého zájmu tři segmenty objektivní skutečnosti: dítě předškolního věku, jeho vzdělávání a prostředí, v němž dítě tráví svůj život. Nejvýznamnějším institucionálním vzdělávacím prostředím pro dítě předškolního věku je z mnoha důvodů mateřská škola. V roce odložené školní docházky a v určitých případech i v posledním roce před nástupem do povinného vzdělávání se dítě může vzdělávat v přípravné třídě. V obou vzdělávacích prostředích je úkolem pedagogů podporovat rozvoj osobnosti dítěte.

  • Název v anglickém jazyce

    Children from socioculturally disadvantaged background environment in pre-school education

  • Popis výsledku anglicky

    The publication deals with three segments of the objective reality: pre-school children, their education and the environment where these children live their lives. The publication pays attention to them both in the theoretical part and in the part specifying the research findings. At present, the nursery school constitutes the most significant institutional educational environment for pre-school children as well as for children with postponed statutory education and for children coming from social-culturally disadvantaged environment, for whom a preparatory class works as a compensation environment.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/7AMB14PL013" target="_blank" >7AMB14PL013: Pedagogické diagnostikování školní připravenosti dítěte jako profesní činnost učitele</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7464-812-0

  • Počet stran knihy

    119

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS knihy