Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

INDIVIDUALIZED TEACHING PROCESS FOR PUPILS WITH MODERATE MENTAL DISABILITY

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F16%3AA1701KX7" target="_blank" >RIV/61988987:17450/16:A1701KX7 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    INDIVIDUALIZED TEACHING PROCESS FOR PUPILS WITH MODERATE MENTAL DISABILITY

  • Popis výsledku v původním jazyce

    An individualized teaching process for pupils with moderate mental disabilities with the help od using mobile touch devices may be one of the forms of teaching to achieve better development of these students during the teaching process. Didactics of ICT for special primary schools, where pupils with moderate mental retardation are educated within the Czech Republic, is not precisely and clearly defined.

  • Název v anglickém jazyce

    INDIVIDUALIZED TEACHING PROCESS FOR PUPILS WITH MODERATE MENTAL DISABILITY

  • Popis výsledku anglicky

    An individualized teaching process for pupils with moderate mental disabilities with the help od using mobile touch devices may be one of the forms of teaching to achieve better development of these students during the teaching process. Didactics of ICT for special primary schools, where pupils with moderate mental retardation are educated within the Czech Republic, is not precisely and clearly defined.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    E-learning Methodology ? Implementation and Evaluation

  • ISBN

    978-83-60071-86-1

  • ISSN

    2451-3644

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    343-351

  • Název nakladatele

    studio NOA for Univerzity of Silesia in Katowice

  • Místo vydání

    Katowice

  • Místo konání akce

    Katowice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku