Analýza studijního postupu studentů v LMS Moodle
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA1701KX0" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A1701KX0 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.jtie.upol.cz/artkey/jti-201701-0007_ANALYZA_STUDIJNIHO_POSTUPU_STUDENTU_V_LMS_MOODLE.php" target="_blank" >http://www.jtie.upol.cz/artkey/jti-201701-0007_ANALYZA_STUDIJNIHO_POSTUPU_STUDENTU_V_LMS_MOODLE.php</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2016.020" target="_blank" >10.5507/jtie.2016.020</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza studijního postupu studentů v LMS Moodle
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek popisuje výsledky analýzy dat zaznamenávaných prostřednictvím log protokolů v kurzech v LMS Moodle, a to konkrétně v kurzu Vzdělávací technologie. Analýza srovnává data zaznamenaná v letech 2012 a 2013 zvlášť pro skupinu studentů prezenční a kombinované formy studia. Příspěvek ukazuje možnosti monitoringu činností studentů v e-learningovém kurzu, a to jednak z hlediska počtu činností, ale také s ohledem na místo a čas dané činnosti. Výsledky analýzy poukazují na vybrané způsoby práce studentů v e-learningovém prostředí, na dopady, které zde mohou mít změny provedené ve výuce. Analýza může současně poskytnout tutorovi zpětnou vazbu ohledně vhodnosti a využitelnosti studijních materiálů v kurzu.
Název v anglickém jazyce
Analysis of the student learning process in LMS Moodle
Popis výsledku anglicky
The article describes the results of the data analysis recorded through the log reports in Moodle courses, a course specifically for the Educational Technology. The analysis compares data recorded in 2012 and 2013, separately for a group of full-time students and combined study. The paper shows the possibility of monitoring the students? activities in an e-learning course, from the viewpoint of the number of activities with respect to time and place of the action. The results of analysis point out the work styles of students in e-learning environment, the impacts of which there may have changes made in education. The analysis can simultaneously provide tutor feedback on the suitability and usability of learning materials in the course.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
88-98
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—