Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza studijního postupu studentů v LMS Moodle

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA1701KX0" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A1701KX0 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.jtie.upol.cz/artkey/jti-201701-0007_ANALYZA_STUDIJNIHO_POSTUPU_STUDENTU_V_LMS_MOODLE.php" target="_blank" >http://www.jtie.upol.cz/artkey/jti-201701-0007_ANALYZA_STUDIJNIHO_POSTUPU_STUDENTU_V_LMS_MOODLE.php</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2016.020" target="_blank" >10.5507/jtie.2016.020</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza studijního postupu studentů v LMS Moodle

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek popisuje výsledky analýzy dat zaznamenávaných prostřednictvím log protokolů v kurzech v LMS Moodle, a to konkrétně v kurzu Vzdělávací technologie. Analýza srovnává data zaznamenaná v letech 2012 a 2013 zvlášť pro skupinu studentů prezenční a kombinované formy studia. Příspěvek ukazuje možnosti monitoringu činností studentů v e-learningovém kurzu, a to jednak z hlediska počtu činností, ale také s ohledem na místo a čas dané činnosti. Výsledky analýzy poukazují na vybrané způsoby práce studentů v e-learningovém prostředí, na dopady, které zde mohou mít změny provedené ve výuce. Analýza může současně poskytnout tutorovi zpětnou vazbu ohledně vhodnosti a využitelnosti studijních materiálů v kurzu.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of the student learning process in LMS Moodle

  • Popis výsledku anglicky

    The article describes the results of the data analysis recorded through the log reports in Moodle courses, a course specifically for the Educational Technology. The analysis compares data recorded in 2012 and 2013, separately for a group of full-time students and combined study. The paper shows the possibility of monitoring the students? activities in an e-learning course, from the viewpoint of the number of activities with respect to time and place of the action. The results of analysis point out the work styles of students in e-learning environment, the impacts of which there may have changes made in education. The analysis can simultaneously provide tutor feedback on the suitability and usability of learning materials in the course.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    88-98

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus