Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učitel jako faktor ovlivňující úspěšnost inkluze žáků s lehkým mentálním postižením

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA1701LKS" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A1701LKS - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učitel jako faktor ovlivňující úspěšnost inkluze žáků s lehkým mentálním postižením

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá připraveností pedagogů 1. stupně ZŠ na inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v běžných třídách základních škol. Soustředí se na vzdělání pedagogů v této oblasti, zkoumá jejich postoje názory na inkluzivní vzdělávání, na možné obavy pedagogů a na jejich znalosti v oblastech, které zefektivňují výuku žáka s mentálním postižením.

  • Název v anglickém jazyce

    Teacher as a factor influencing the successful inclusion of pupils with mild mental disabilities

  • Popis výsledku anglicky

    The article focuses on preparedness of teachers in primary schools and on education of children with mild mental disabilities in regular classes of primary schools. It focuses on the education of teachers in this field and examines their attitudes views on inclusive education, on possible concerns of teachers and their knowledge in areas that streamline the teaching of pupils with mental disabilities.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Speciálněpedagogické intervence v současnosti

  • ISBN

    978-80-7464-902-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    6-11

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta Ostravské univerzity

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    15. 2. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku